Hei, eg er Turid og ønsker deg velkommen til min blogg. Her vil eg formidle kreativitet og skaperglede.


lørdag 22. januar 2011

Nytt skjørt..., hurra!


Denne lørdagen har på ingen måte vore en "trøtt" dag, sjøl om Tilda-engelen tek seg en lang gjesp. Heller tvert imot. Eg har faktisk fått rydda litt både på loft og i kjeller... kan eg kalle det en liten tjuvstart på vårreingjeringa?



Tildas sove-engel vart kjøpt på ei salgsmesse eg var på før jul. Synes den var så fin! Tanken er å la den pynte opp på et soverom, men først skal den få bu seg inn her i kjøkkenavdelingen:-)


Så nydelige detaljer... blonder og søte, små knapper.


Et prikkete cordfløyelsstoff vart kjøpt ved forrige besøk på Stoff og stil. Fargen trur eg kan beskrives som litt støvet lilla... den falt øyeblikkelig i smak hos meg! Skjørtet eg sydde ferdig igår kjem eg til å bruke flittig.


Enkelt og greitt mønster med gode lommer og strikk i livet.


Synes ordet lykke er så fint... kvardagslykke:-)


Imorgen er det søndag og antrekket er klart.... God helg!

2 kommentarer:

  1. Hei Turid - så mykje fint å få sjå i bloggen din!
    Takk for titten!
    Helsing frå Annbjørg

    SvarSlett
  2. Endelig har eg fått til så eg kan kommentere inn på her. Du er kreativ og har laga masse flott. Skulle så ønske vi budde litt nærmare. Gleder meg til fortsettelsen.
    Eg har no skifta blogg til blogspot. Ser at det er mykje enklare. Den nye adressa er hannelil.blogspot.com

    SvarSlett