Hei, eg er Turid og ønsker deg velkommen til min blogg. Her vil eg formidle kreativitet og skaperglede.


søndag 2. januar 2011

Oldemors skatter






Ein liten bit av et gammalt hekla mellomverk. En skatt som mest av alt minner meg om mi håndarbeidsglade og kreative bestemor som ikkje lever lenger.


No har eg hekla nytt mellomverk med det gamle som oppskrift. Ei vakker, nostalgisk pute er resultatet.


Sjølve puta er sydd i et nydelig, stripete linstoff som er kjøpt på Ahlens.


Har brukt Mølnlycke hekletråd nr. 10 og heklenål 0.75.


Dette blir uten tvil ei heilårspute her i heimen. Like fin til julerødt som til lyse, lette sommarfargar.


Den vesle biten har også fått nytt liv som pynt på et gammalt tinnfat. Hjertet er julegave. Er superglad i hjerter, så tusen takk Hanne!!

1 kommentar:

  1. Hei hei turid! Godt nyttår og takk for da gammla, og gratulera med kjempefin blogg ;-)

    SvarSlett